Case: Paracon

Ugentligt producering af content sikrer en solid contentbank og agilitet. 

Målet

Webdanes har eksisteret siden 2003 – altså inden e-handlen for alvor slog igennem. Efter mange år i branchen havde de en enorm viden om gaming-udstyr og derfor har de udviklet deres egen produktlinje, Paracon. Paracon har stole, mus, tastatur, musemåtter, webcams og flere produkter er på vej. Webdanes ønskede at få skubbet Paracon endnu længere ud på markedet. Derfor har de lavet en separat Instagram-konto, hvor de udelukkende reklamerer for Paracon. Vores samarbejde med Webdanes startede, fordi de ønskede at skabe et kontinuerligt flow af content på Paracon-kontoen.

Hvorfor valgte Paracon Contend On Demand?

Webdanes valgte Content On Demand (COD), fordi de ønskede at sikre et kontinuerligt flow på deres platforme. I Webdanes er der fart på, og ligesom mange af vores andre kunder, har de oplevet udfordringer ved at nå, at få produceret al det content til deres platforme som de ønskede, men med Content On Demand var de sikre på at få ugentligt content, der er tilpasset netop deres behov. Webdanes ønskede at få ugentligt indhold, og derfor er vi hos dem en gang om ugen.

Services

  • Sparring om indhold til videoer og billeder
  • Research på målgruppen
  • Konkrete idéer til videoer og billeder. 
  • Løbende research på, hvad der sker på området markedsføringsmæssigt, så Webdanes altid er helt i front med deres content. 
  • Formattilpasning af deres materiale, så det passer til både Facebook og Instagram.
  • Eksponering af dem via Alkymedias platforme. Vi forsøger altid at give et shout out til de kunder, vi arbejder for, og dermed være med til at eksponere dem.

Produkter

  • Produktvideoer, der viser features og specifikationer.
  • Unboxing-videoer, der ligger i forlængelse af en allerede eksisterende stil. 
  • Kreative videoer, der er skabt for at lave blikfang på de forskellige sociale medier. 
  • Review-videoer, der viser produkterne sammen med kundeudtalelser. 
  • Sæsons- og tidsspecifikke videoer – bl.a. En sommervideo, og back in stock-videoer, for at sikre, at indholdet bliver organisk og relevant.
  • Teasere til nye produkter. 
  • Tutorials til f.eks. Samling af deres populære stole. 
  • Et animeret logo med tilhørende lyd, der er gennemgående i alle deres videoer. 
  • Billeder til brug på sociale medier. 
  • Produkterne i forskellige settings med forskellige stemninger.

Aliquip quae scipit eros

"Aliquip quae scipit eros. Anim commodi maiores pharetra, arcu incidunt, omnis iste incidunt cursus. Officia ea numquam vivamus repellen. Minus fermentum litora."
Micheal Buje
CEO & Founder af WEBDANES Group A/S

Se flere cases

Hør mere om jeres muligheder