Case: Nordelektro

Med Content on Demand sikrer Nordelektro sig løbende indhold til deres platform, der altid er relevant for deres nuværende og kommende behov.

Målet

Målet for Nordelektro er at øge deres eksponering. I nogle perioder ønsker de at rektruttere og i andre perioder ønsker de “blot” at være til stede på forskellige sociale medier og platforme. I deres branche, og mange andre brancher, kan det være en udfordring at tiltrække de rigtige kandidater til deres stillinger, og derfor ønskede Nordelektro at være mest muligt til stede på forskellige platforme, for at skabe opmærksomhed omkring deres virksomhed. Målet var at fremvise alle de nuancer, der er i Nordelektros opgaver, og dermed give et indblik i hverdagen for medarbejderne.

Hvorfor valgte Nordelektro Contend On Demand?

Nordelektro valgte Content On Demand, fordi de er bevidst om, hvor vigtigt det er, kontinuerligt at være til stede på sociale medier og platforme. Deres behov ændrer sig fra måned til måned, og med Content On Demand er det muligt at tilpasse indholdet. Content On Demand er agilt og derfor passer det perfekt til Nordelektros skiftende behov. Derudover ønskede Hans Peter, der er administrerende dirketør, at lave en månedlig update til sine medarbejdere. Konceptet hedder ‘Hans Peters corner’ og her giver han en status på, hvad der sker i Nordelektro. Dermed er Nordelektros indhold både til intern og ekstern brug, og alt sammen er med til at styrke Nordelektro som virksomhed.

Services

  • Sparring om indhold – både billeder og videoer med forskellige temaer.
  • Afklaring af målgrupper. Vi fandt i fællesskab frem til, hvilke målgrupper, der var interessante at ramme med indholdet, og det er blevet en rettesnor for det, vi laver. 
  • Definering af relevante platforme, så der var sammenhæng mellem indholdet, målgruppen og de ønskede budskaber. 
  • Idéer til bl.a. Employer branding-videoer. Employer branding er med til at fremvise en virksomhed og dens medarbejdere. Det kan være et utroligt effektivt værktøj til at rekruttere nye. 
  • Upload af billeder og video til deres egen contentbank, så materialet ligger klar, så snart det er færdigt. 
  • Løbende idéudvikling om content og potentielle content-muligheder.

Produkter

  • Employer branding-videoer med henblik på rekruttering, hvor Nordelektros medarbejdere selv fortæller om hverdagen i Nordelektro. 
  • Fremvisning af fede cases i Nordelektro-regi, som både viser alsidigheden og tyngden af deres arbejdsområder. 
  • En månedlig update fra Nordelektros direktør til medarbejderne. 
  • Billeder af medarbejdere 
  • Personneutrale billeder, der kan bruges i lang tid og i flere forskellige sammenhænge som blikfang til posts på sociale medier. 
  • Udvikling af korte storyboards til content-videoer. Alle storyboards er udviklet ud fra Nordelektros ønskede budskaber.

Aliquip quae scipit eros

"Aliquip quae scipit eros. Anim commodi maiores pharetra, arcu incidunt, omnis iste incidunt cursus. Officia ea numquam vivamus repellen. Minus fermentum litora."
Jesper Storm Simonsen
Salgschef ved Nordelektro A/S

Se flere cases

Hør mere om jeres muligheder